Stres kaynağı olan Konak ofis taşıma işlemini bir çok firma yetkilisi tarafından düşündürücü olurken, zamanında alınan önlemler kolay hale getiriyoruz. Düzenli ve planlı bir çalışmayla İzmir ofis taşıma ve Konak iş yeri nakliye işlerinizi son model asansörlü taşıma araçlarıyla sigortalı olarak yapıyoruz. İş yerinizde en kolay ve hızlı ofis nakliyat işlemi olması için İzmir ve Konak nakliye firmalarından farklı neler yapıyoruz aşağıda sizde görebilirsiniz:
- Özel sıralı dosya toplama ve kolileme yapıyoruz.
- Ofis içi mobilyalarınızı sökerek en iyi şekilde sarıyoruz.
- Yeni iş yerinizde mobilyalarınızı istediğiniz yere monte ve dizayn ediyoruz.
- Ofisinizi Konak içi taşıma ve şehirler arası nakliye ayrımı yapmadan sigortalı olarak taşıyoruz.
Konak Ofis Taşıma İzmir Asansörlü İş Yeri Nakliyesi
Profesyonel İzmir Ev Taşıma Firması ile ofisinizi de rahat bir şekilde taşıyabilirsiniz. Ofis taşımayı artık hiç dert etmemelisiniz. Çünkü güvenliğinize önem veren ve eşyalarınıza değer veren Atasun taşımacılık şirketi ile çalışabilirsiniz. Siz de artık ofis için yeni çalışma alanları arıyorsanız yapmanız gereken tek şey çalışma alanını bulduktan sonra nakliye firmaları ile iletişime geçmek olacaktır.
Konak Ofis Taşıma’da Ücretsiz Ekspertiz
Nakliye firması ile iletişim sonrasında siz de artık ofisinizi güvenli ve hızlı bir şekilde taşıma işlemlerini tamamlayabileceksiniz. Taşıma işlemlerine başlamadan önce nakliye firmaları tarafından ofisinize gönderilecek olan ekspertizler sayesinde artık ofis taşıma işlemlerini tamamlamanız gerekir. Ekspertizler ofisinize gelerek gerekli ölçüm ve fiyatlandırma yapacaktır. Bu fiyatlandırma genel olarak eşya çokluğuna ve gidecek olan mesafeye göre belirlenecektir. Bu mesafe sonrasında artık belli bir hesaplanma yapılacaktır. Eğer bütçeyi kabul ediyorsanız sözleşme ve sigorta kağıtlarını imzalamanız yeterli olacaktır. Bu aşamadan sonra artık siz de taşıma işlemi için planlama yapmaya başlayabilirsiniz. Bunun için her zaman güvenilir olan konak güvenilir nakliye firması ile çalışmalısınız.
Konak İzmir Ofis Taşınma Aşaması Nasıl Olur?
Taşıma aşamasına başlamadan önce eksperlerin gerekli anlaşmalarından sonra onay verildi ise; artık taşıma planlaması yapılır. Taşıma planlaması içerisinde öncelikle saat ve gün belirlenir. Bu saat ve gün içerisinde nakliye firması ofisinize gelerek taşınacak olan eşyaları ambalajlamaya başlarlar. Ambalajlama aşamasında kırılacak eşyalara dikkat ederek balonlu naylonlar ile güzelce sarma işlemi yapılacak. Daha sonrasında taşıma işlemi için eşyalar seri ve güvenilir bir şekilde son model araçlara yüklenecektir.
Bu araçların son model olması son teknoloji açısından oldukça önemlidir. Konak asansörlü taşıma firması ile araçlarınız güvenli bir şekilde taşınacaktır. Asansörlü olmasının size kattığı avantajlar arasında her zaman daha hızlı ve daha güvenli olması yer almaktadır. Siz de konak evden eve nakliye firması ile anlaşarak Türkiye’nin herhangi bir adresine nakliye işlemi yapabilirsiniz. İzmir ve çevresinden bu işlem için mutlaka güvenilir olan firmaları tercih etmelisiniz. Güvenilir firmalar için tek kural çalma, kırılma ya da kaybolma riskini ortadan kaldırmaktır.
İzmir’in en ucuz ofis nakliyesini, Konak ofis taşıma firmamız ile zamanında ve en uygun nakliye ücretleri ile yaparak avantaj sağlayın. Konak iş yeri taşıma firmaları telefonlarımızdan bizi arayın. En yakın keşif elemanız ile eşyanız incelenerek, size özel fiyat çalışması yapılır.