Ofis Nakliyesi

Sistemli ofis nakliyesi yapabilmek için uzman ekipler ile sigortalı olarak şehir içi ve şehirlerarası taşıma hizmeti almak düzenleyici bir unsur olarak çok fayda sağlar. Ayrıca günümüzde yenilikçi anlayış ile şekillenen ileri teknoloji ürünü asansörlü ofis taşımacılığı ön plana çıkmıştır.

Sistemli  Ofis Eşyası Taşımanın Önemi

Programlı iş yapmak Atasun nakliyat için ofis nakliyat ve evden eve nakliyat hizmeti sunarken etkili bir faktördür; nakliye işinin sistemli ve belirtilen sürede tamamlanmasını sağlar. Oysa ki, piyasada çok sayıda yurttaşımız ne olduğu belli olmayan firmaların karmaşık ofis taşımacılığı sunduklarından mağdur olduklarını iyi biliyoruz. Zira; firmamız ile taşınan müşterilerimizin %90 daha önceden taşındığı taşıma firmalarından memnun değil. Bu da doğal olarak ofis ve ev taşıma sektöründe derin bir açığın olduğunu gösteriyor.

Sorunsuz Ofis Taşımak İçin Dikkat Edilmesi Gerekenler:

  1. Kurumsal ofis taşıma şirketi seçilmelidir.
  2. Sigortalı ofis nakliyesi ile eşyalar güvenle taşıyın.
  3. Sigortalı taşıma dışında; eksik olan noktalarda %100 firma garantisi olmasını isteyin.
  4. Ofis ve iş yeri taşıma konusunda deneyim İzmir nakliye firması seçin.
  5. Uzman, güler yüzlü ve dürüst ekipler olan profesyonel İzmir ofis taşıma şirketleriyle taşının.
  6. Paketleme sistemi çok önemlidir. Korunaklı ve hijyenik paketler ile eşyanız daha güvenle taşınır.
  7. İzmir’in en iyi asansörlü ofis taşıma şirketiyle kolay ve hızlı yer değiştirin.

Profesyonel İş Yeri Taşımacılığı

İş yeri taşımacılığı 3 aşamadan oluşur. Ofis ve mağaza taşımacılığı profesyonel taşıma dayalıdır ve her bir aşaması ayrı ayrı kontrol edilerek düzenli taşınmayı gerektirir. Fabrika taşımacılığı ise daha kapsamlı olmakla birlikte ağırlığa dayalı olduğundan genelde insan gücü yerine genelde makineler gerektirir. Çünkü; tekstil, avize, beyaz eşya, mobilya gibi tüm üretim yerlerinde yaklaşık en az 300 kilogramdan aşağı olan makine yoktur. Zira bunu sadece insan gücü ile yapmak imkansızdır.

Ofis Taşıma Esnasında Ufak Eşyaların Toplanması

Büro eşyasının taşınmasında en önemli konularda biri de dosya, klasör, arşiv, ufak eşyalar ve kırılacak eşyaların toplanması ve yerleşmesidir. Ofis taşıması hereksin işi değildir. Dalında uzman ekipler tarafından yapılmalıdır. Paketlerin üzerine ne oldukları ve nereden alındıkları yazıyoruz. Bu sayede ofis ve iş yerinizin ikinci yerde rahatça yerleşmesine katkı sağlıyoruz.

Arşiv ve klasör taşımaları ise uzman kadromuz tarafından profesyonelce yapıyoruz. Raf ve dolaplardaki klasör ve evraklarınız numaralı şekilde alıyor ve ikinci yere aynı şekilde yerleştiriyoruz. Bu sayede arşiviniz karışmadan ikinci yerinizde hazır olur. Sizde bizi tercih edin taşımanın bin bir türlü kolaylıklarından faydalanmanın keyfini sürün.

Ofis Nakliyesinde Mobilya ve Beyaz Eşyaların Söküm Takımı

Bir yerden bir yere iş yeri ve büro taşımayı hafife almayın. İster kısa ister uzun mesafe olsun çok zorlu bir süreç sizi bekliyor. Özellikle iş yerinde bulunan mobilya ve beyaz eşyaların yeni yerde nasıl kurulacağı veya orada ölçüleri bire bir uyması gerek. Ama, siz bunları kendinize dert etmeyin. Atasun nakliyat olarak iş yerinizi ücretsiz ekspertiz göndererek ofis taşıma sürecinde çözüm ortağı oluyoruz. Kısacası her türlü mobilya söküm-takım ve dizayn işlerinizi uzman marangozlar ile yapıyoruz. Ayrıca tüm eşyanızı korunaklı ve hijyenik paketlere sarıyoruz. Bu sayede eşyanız kırılmadan temiz şekilde taşıyoruz.

Asansörlü Ofis ve Büro Taşımacılığı

İzmir’in en iyi asansörlü ofis nakliye firmasıyız. Hemen hemen İzmir’in tüm ilçelerinde yüksek katlı ve taşınması zor yerlerinde iş yeri taşıyoruz. Oysa hala günümüzde eski yöntemler ucuz olacak diye taşınmaya çalışan çok sayıda iş yeri sahibi var. Oysa ki, bu tamamen çok yanlış tespittir. Zira yapılan deneyle ve yapılan araştırmalar ile İzmir asansörlü ofis taşımanın daha ekonomik ve ucuz olduğu kanıtlanmıştır. Ayrıca, çıkan araştırmalar sonucunda asansörlü ofis nakliyesi ile normal taşımanın arasındaki farklar aşağıda yazıldığı gibi bariz bellidir:

  • Kısa zamanda daha etkili ofis taşınır.
  • Daha az zamana gerektirdiğinden ofis taşıma maliyetlerini azaltır.
  • Bina içerisi yerine ofisin dış cephesinden taşındığından dolayı, binaya zarar vermez.
  • Sessiz olduğundan çevreye rahatsızlık yapmaz.
  • Stresi engeller.
  • Taşıma hasar veya kirlenme olma riskini azaltır.

Hemen hemen tüm nakliye firmaları iyi iş yaptığını söyler. Fakat; büro taşımacılığı ve ev taşımaya göre daha hassas ve detaylı olarak yapılması konusu çok önemlidir. Özellikle çalışanlar için zaman çok önemlidir. Günlerce toplanarak ve yerleşerek vakit harcama şirketleri büyük maliyet yapar. Bir de üzerine taşıma esnasında sorun eklenirse iş çıkılmaz hale gelir. Bu durumu yaşamamak için siz de en iyi İzmir kurumsal ofis taşıyın.

Sigortalı Ofis Taşıma Şirketleri

Sigortalı ofis taşıma nakliye işlemin genel yapısında vardır: Eşyanın yolda veya yükleme esnasında oluşabilecek zararlarını karşılamaya yönelik ve sınıfları ise hasarın karşılama oranlarını ifade eder. Ancak, bazı yurttaşlarımız sigortalı eşya taşımayı yanlış biliyor. Çünkü; sigorta ile tüm oluşabilecek sorunlara karşı eşyasının garanti altına alındığını düşünüyor. Ancak bu eksik ve hatalı bilgidir.

%100 Garantili Taşınmak İçin Ne Yapılmalı?

Sigorta şirketleri kaza, yanma ve çalınmaya karşı kapsamı dar poliçe düzenler. Özellikle ev taşınırken firmadan kaynaklı zararları üstlenmez. Madem sigorta şirketi bu riski almıyor o zaman %100 garanti veren sigortalı ev taşıma firması ile çalışın. Ayrıca, olası risklerde taşıma şirketinin verdiği hasarın arkasında durup durmayacağına dikkat edin.

İzmir’in 30 İlçesinde Sigortalı Taşının

En iyi ekipler İzmir’de size garantili ve sigortalı ofis taşıma hizmeti veriyoruz. Başta Karşıyaka, Buca, Gaziemir, Hatay, Narlıdere, Çankaya, Alsancak, Bostanlı olmak üzere tüm ilçelerinde tam garantili ofis ve iş yeri taşıması yapıyoruz.

Kaliteli Ve Ucuz Ofis Taşıma Fiyatları
Şehir İçi Ofis Nakliyat Ücretleri

İzmir şehir içi ofis nakliye fiyatları ufak ölçekli ofislerde 3000 ile 4500 arasında değişiklikler göstermektedir. Ama, ofis oda sayısı ve eşyası çoğaldıkça maliyet hemen hemen normal iş yerleri için 20 bin TL civardır. Biraz daha detaylı olup yüzlerce kişinin çalıştığı ofislerde taşıma maliyeti 100 bin TL’den başlayan fiyatlarla İzmir genelinde yapılmaktadır. Yani ortalama olarak belirlenecek 10 veya 25 bin diyeceğimiz bir ofis taşıma fiyatı ortalaması yoktur.

Şehirlerarası İş Yeri ve Ofis Taşıma Fiyatları

Normal 45 metreküp ile taşınan bir ofis eşyasının maliyeti İzmir’den İstanbul’a ortalama maliyeti 30 bin TL civarıdır. Ama, ülkemizde 81 vilayet ve yaklaşık 2300 ilçe var olduğunda bunlara tek tek fiyat hesaplaması yapılamaz. Ayrıca, her ofiste bulunan eşya miktarı bellidir. Yani eşya fiyatını sadece taşınacağı mesafe belirlemez. Üstelik bu devirde eleman ve mazot masraflarının yüksek olmasına rağmen, en belirleyici unsur eşyanın azlık ve çokluğudur. Ayrıca, asansörlü nakliye tipi ve istenilen taşımanın kalitesi çok önemlidir.

Ofis Taşıma Firmalarının Telefonları

Atasun nakliyat ve taşımacılık olarak iş yeri ve ofis nakliyesi gibi profesyonellik gerektiren taşıma işlerinizi uzman ekipler eşliğinde titiz şekilde yapıyoruz. Meğerse bugüne kadar sağladığımız tüm başarıların temelinde sunduğumuz hizmeti kalitesi saklıymış. Oysa ki, bizimle taşınan müşterilerin tavsiyeleri ile bu kadar büyüyeceğimiz yıllar önce aklımıza gelmezdi. Hatta son dönemlerde yaptığımız işlerin yaklaşık %85’e yakını eski taşınan kişilerin tavsiyeleri ile geldiğini gördük. Bundan dolayı, günden güne hizmet kalitemizi arttırarak İzmir’in en iyi ofis taşıma şirketi olmayı başardık. Şayet; kurumsal olarak sizde ucuz ve profesyonel taşınmak isterseniz, iş yeri taşıma telefonlarımızdan bize hemen ulaşın.

izmir işyeri taşıma